2014年9月17日 星期三

2013散水論樓市

論樓市-散水年

「你知啦,我又唔係炒,我不過自住,計落跌左都無所謂,我都係咁住同供架啦!而家又乜QE3、QE4,2015年前都一定低息,個市跌唔倒架嘞!出咩招都升架啦!通貨膨脹尼緊,一定要買樓!」

工作關係,每一日小弟都見唔少小依種客人。人好奇怪,咁03年 沙士果陣又唔買話驚跌嘅,依家禁高,班人又嘈,明知要死都要上車。每次小弟都好語重心長禁解釋比佢地聽,叫佢地千奇唔好上車,但係講完之後,佢地完全同 意。但係過左一排,又會走泥同我講,我終於買左樓啦。我問「下,你唔驚?」。每一次都係同樣答我「完全睇唔到大跌既可能,依家唔買,遲小小又再升!」

最搞笑係出完施政報告之後,全城話無料道!我真係好想笑,所以 今日我想分析下個樓市。

香港人依家買樓,主要有幾個原因:

    美國實施QE4, 2015年前都一定低息
    供款比率低
    通貨膨脹尼緊,一定要買樓
    好多大陸人買樓
    香港地少人多,供應太少

低息興樓市

首先,我們不能不否認低息的確是有助刺激樓市。而且香港在自由行及鄰近祖國,的確係全球經濟最好的其中幾個國定,而且係內地資金泥香港買樓下,樓市升絕對 正常。但因為「2015年前都一定低息」同做買樓依個決定,絕對係好搞笑!我唔打算評論或猜測美國會唔會出QE5, QE6或者加唔加息。我只係想問一個問題,做一個按揭係10年至20年既事,點解2015年前低息,係樓市一定唔會跌既原因!有無人可以同你講,10年至 20年內,美國一定唔加息?當然,如果你係抄家定,短期唔加息,當然有利。但如果你係自住,或轉身得好慢既抄家,2015年前低息,是否你上車既原因。

而供款比率低,無錯,依供款比率係好低。但係如果突然遇上金融風暴呢?但係未來兩至三年,你覺得全球經濟有無機會遇上金融風暴?你可以問下班做廠,做物流,做trading既朋友,問下依家個境好唔好。

跟據IMF講,港的樓價與市民收入比率是全球最高,達12.6倍,可說是擔子最重。若利率回升至2003至07年的正常水平,本港樓價就會較按經濟基本因素計算的「合理水平」高30%;但是,如果一旦樓市突然調整?會對銀行及本地需求帶來風險。

通脹只係幾年既事,唔一定年年通脹。睇返過去十年,香港都試過通縮!何況如果除左通脹通縮之外,地球上仲有一樣野係滯漲!

大陸人買樓

「喂,唔係wo,香港好多大陸人泥香港買樓,佢地令成袋銀紙泥香港!」我又想問,報紙幾耐無報過大陸人泥香港,大陸人排隊買樓等等既報導!我只可以講比你知,大陸人係香港自從今年4月實施左新既防止洗黑錢法案,大陸人係香港係少左好多!

今次依一浪,係香港班傻佬入貨! 你估大陸人會唔會拎幾百萬拎香港買間二手公居/屋居!我見過最極端係有人借50萬私人貸款泥上車。

施政報告

特首梁振英首份施政報告,成份報告入面,將重點放係樓市。政府預計,自2012年起,未來五年落成的新公屋單位約75000個。私人市場方面,預期未來三 至四年,可提供67000個一手單位。其他供應包括居屋貨尾單位,加上房協的綠悠雅苑約1800個單位,而市區重建局未來四年亦有望提供4700個。 2013至2015年每年平均提供的整體單位數目,介乎3.6萬至3.8萬個,要待新居屋在2016年落成後,落成量才可進一步增加。

而且還提及政府機構用地、無植被的荒廢綠化用地和工業用地改作為住宅用途、適當提高住宅土地發展密度、將用途未能落實的土地改作住宅用途、解除部分地區的發展限制、使用運輸和住宅結合發展的模式、加快市區建設、以及加快不涉及收地的發展項目等

之後全城異口出聲指出施政報告無料道!都講無推出新措施壓抑樓市, 加上樓市供應在 2018年前都不會顯著增加 , 相信不會對樓市造成負面影響。

 

小弟並唔係禁睇!首先,政府好明白一樣野,依家大量增加供應,只會整爆個樓市,自討苦吃。重覆老董既路,而且各大地產商經已努力散貨!車位500萬一個都諗得出!買左果位人兄真係願主保佑你!

而且大家留意仲有一個新界東北係project!果到可以起幾多單位! 

前海,新中環



在國務院通過的「珠三角地區改革發展規劃綱要」,力圖融合珠三角城市群。預計到2020年,乘火車由廣州至大珠三角各地市只需1小時,至廣東省各地市2小時可達。 

而大陸經已開始規劃,觀瀾、大浪、龍華、民治經已合併成為一個新市鎮-深圳新華。目的係為左2020年一小時生活圈!

以後我地要係龍華住,新中環返工! 

而為左配合前海發展,香港都有 古洞北新發展區及粉嶺北新市鎮泥配合!

古洞北新發展區此為一綜合性新市鎮發展項目。古洞市中心位於以港鐵古洞站為中心的一片地帶,將帕用作發展一些私人住宅和商業發展,當中將會 有一座雙子塔建築特色的車站上蓋建築物作為地標。在2009年的修定方案中,古洞北新市鎮將會提供22,000個住宅,住宅高度限於35層,能夠容納65,000人口。政府亦計劃於區內引進無軌電車,並且鼓勵居民使用鐵路系統。此用地有港鐵東鐵綫貫穿,亦有古洞站的預留興建位置。道路交通方面,9號幹 線的粉嶺公路在新市鎮以南經過。此外,新市鎮東北面亦有擬建的粉嶺繞道。

粉嶺北新市鎮是香港的其中一個計劃中的新市鎮,位於香港新界北區上水,粉嶺/上水新市鎮以北,梧桐河兩岸。預計此新市鎮將於2010年代初開始發展,與現有的上水/粉嶺新市鎮結合。道路方面,梧桐河的北岸將建有粉嶺繞道,連接古洞、粉嶺北、沙頭角公路及9號幹線粉嶺公路。

點解係依兩個地方起新市鎮,依兩個地方本身係低密度既地方,點解沙頭角要減細個禁區,起新口岸?目的係為左方便你地以後去前海返工羅! 

如果今日所謂既市區,唔係明天既市區,會發生咩事?當所有人去新中環返工,而舊中環既Office搬走曬,今日市區既樓價會變成點?

禁如果要完成依個偉大既工程,要令到香港人返大陸返工,要令到以前既市區人搬去新既市區做野,必須重新洗牌!重新分配財富。

樓市的周期

地球每一種事物都有周期,從地球的自轉和繞太陽的公轉,也即是日夜和春夏秋冬四季,而經濟也有盛衰周期。同樣地,樓市也有盛衰的周期,這周期的盛與衰,反映在樓價方面。

下一個周期的完結係2014-2015年,如果2014-2015係大跌市,禁2013係散水年。岩岩沖上車既朋友,願主保願你!

沒有留言:

張貼留言