2014年9月1日 星期一

小試牛刀,加按一開二


by SK @ 2010-06

用195萬買咗個灣仔實用三百幾呎嘅單位,全間屋拆散再做,裝修連家電我用咗 16萬,剛剛上星期五租出,月租$14,400。 回報認真和味

層樓喺集成對面,係舊年12月頭買嘅,業主叫208萬,已放咗盤2個月,因為對上2個成交單位都喺 180萬同185萬。 睇樓嗰日係星期五,杜拜啱啱爆煲,氣氛幾差,大拿拿200萬對我等低收入人士係好多錢啊,一于問財叔有乜意見。 佢話喺灣仔實用面積有三百幾呎、平地lift、十幾樓、唔洗200萬都算ok啦,遲啲咁嘅價位買唔番嘞。 於是第二日叫agent還195萬,即成。 1月中收樓,但因過年,要到3月頭先至開到工,5月中完成,放租盤3個禮拜租出。

起初我都唔明財叔點可以買咁多樓,後來先知係番按。 要攞啲老本再買多層樓就真喺要認真諗過,但係可以用other people's money就唔同講法。 我從來冇諗過番按層樓因為都差唔多供完。 於是跟財叔嘅指導,同銀行番按借咗340萬,月供唔洗12,000,依家有2個單位收租,扣埋差餉管理費,有成六千蚊落袋,重多咗2層樓喺手,感覺從未如 此良好,但我會時常告介自己這不過是小成績,不可似驕傲,it's still a long way ahead。 再次多謝財叔嘅無私奉獻!


















-------------
學神:
睇完SK既文章之後,我有D問題問佢,我既問題如下:  

我想問下你既雪櫃同洗衣機係咩MODEL?  係咪已經格過晒價最抵用或有其他原因? 因為我未試過包雪櫃、洗衣機,咁第日有機會裝比租客我可以照抄,不用去左睇右睇,哈~!.. 懶爆~!

 
另外,想問下廚房盤花係咪流野?  有冇番番比租客,定係留番下次當道具? 哈~

 
另另外,上圖我見爐頭右邊有條隙,係未整好定係有其他原因?  我見左邊個升盤邊又唔覺有隙,所以好奇想問下~!

另另另外,好奇想問下呢幾個櫃係真定假? 門出面樓底好高下,唔似有櫃。

------------------

by SK @ 2010-06
我邊有咁酲,不個勝在唔怕醜乜都問,財叔同個 agent比我煩到嘔,買嘢貼士由財叔提供﹕傢俬電器(冷氣機除外)去直銷中心買、冷氣機就去豐澤。  機本上買最平就算(但都唔好太樣衰),洗衣機、電爐頭、抽油烟機牌子係嘉榮華,雪柜係海信,電熱水爐係朗高圓筒型收咗上浴室嘅天花,咁就慳咗啲位。電視 機、電視柜、梳化喺朋友俾,因為我完工時佢啱啱要離開香港,咁就有啲免費嘢用,喺怡家買個新梳化套成張梳化就全新一樣嘞。

盤花係真假混合, 花係假嘅,但係加咗啲石春同水,咁就有真嘅元素嘞,於是整體望埋去就覺得幾真。盤花係搵食架撐,一於拎走留番下次用。 個廚櫃檯面太大,一定要分兩件先入到,本來呢啲人造石可以用機磨平就冇條隙好似原整一件,個判頭又話唔識做,叫人做佢又話貴,唔夠價,怕咗佢嘞,等佢打髎 就算數收貨囉,等第時個檯面再花啲嗰陣時先至叫師父一次過做好佢。間房隔離就係浴室,而浴室又用假天花,head room 有成19吋,見層樓咁細都冇乜地方儲物,偷咗呢個位造一行吊柜就好啲啦,起碼第時唔掂返嚟痞都有定擺嘢呀。

有時我覺得做啲嘢出嚟連自己都唔 鍾意,又點會期望其他人會鍾意呢,所以起碼都要過得自己,不過遲啲如果重有機會再咁做落去,可能都唔會堅持呢。 個裝修判頭成日話喺灣仔冇人用呢啲顏色(牆身係灰色)、磚面要光身,廚櫃冇人咁造,諸多借口,都係想方便佢自己,我地一於堅持,裝修完佢自己都話效果幾 好,真係比佢吹漲。

買呢個單位時都係諗住收九千至一萬左右,因為加埋翠屏嘅租就夠供樓雜費,重有少少剩已經好開心啦。 層樓係喺軒尼斯道,租客係英國人。 因為已經番按自己層樓,買呢個單位唔洗做按揭。

沒有留言:

張貼留言