2014年9月2日 星期二

只買不賣+樓換樓


 掙扎

2010/6/15 下午 02:21:56
網誌分類: 磚頭攻略

2009年7月買入舊樓單位,9月收樓後大翻裝修,12月左右入住。住左大半年都住得幾舒服。外在環境舊,不過入面就好新、好正~!  上星期有個相熟地產經紀打比我,佢有熟客要想我個單位,問我賣唔賣?  呢位地產經紀只做熟客生意,佢講得出既只要我肯賣一定可以成事。

我 買入價係$4000/呎,依家有人出價 $5600/呎,扣埋裝修同其他成本,如果賣出可以有1M淨利潤。聽起黎真係好吸引,只係一年時間就有1M落袋。不過掙扎左一陣最後都係決定唔賣,全因為 記得財叔既一句話 ---- "賣左買唔買得翻先?"。財叔曾經教 路,佢只會換樓唔會賣樓,即係賣左之後可以用同樣價錢在同區足以買翻 個呎價平D、大D既單位,先可以考慮換樓。

我睇番我同區舊樓呎價都要$5000/呎起,而且冇裝修,外圍環境比我依家自住單位仲要 差。如果加埋裝修費計,我只係以市價賣出,由呢個角度睇其實個價一D唔算吸引。賣左我再搵野買,攪埋裝修都要呢個差唔多呢個價,而且未必比依家好,所以最 後決定唔賣。

而另一個角度睇,我唔Prefer將自己單位黎攪,除非好好價錢啦~!  哈~!  我曾同太太講笑話: 按現時市價計算,如果有人出到一萬蚊呎買我地個單位,我地可以在24小時內交吉。如果出到萬五蚊呎,3小時內可以交吉。如果二萬蚊呎,我地可以在3分鐘內 只取回証件...即閃~!  如果有五萬蚊呎,我地証件都唔要,最多去補領~! 哈~哈~哈~!

掙扎完一輪想起財叔一句話就平復落黎,按 照原先計劃,住多幾年等港鐵西港島線通車,相信個價仲會有上調空間,而且我又可以趁呢幾年去儲錢及物色我下一個居所。

沒有留言:

張貼留言