2014年9月17日 星期三

香港不是地產霸權,而係政黨霸權

當地產霸權破滅時

今日不少政客打住打倒地產霸權的棋號,為市民伸張正義。而香港市民亦樂見平價樓的出現。而我小龍亦預測2014年至2015年樓市會大跌,今日就同大家講下樓市大跌之後,地產霸權倒下,香港會係點!但先利率申報先,我係唔認為香港有地產霸權。

 銀行奪命追魂Call

當年香港樓市自1997年起連跌年 , 最多跌幅接近70%, 負資產樓蟹四處走 。 跌到 2003年 6月底 , 負資產有10.6萬 宗 。所謂「負資產」,正確而言是指那些市價跌破業主仍未償還的貸款金額、「樓不抵債」的住宅單位,後來人們索性把這類單位的業主也一併叫做「負資產」。

禁「負資產」禁又點?我有錢,我每個月准時還錢,我Hold住係無問題!

錯啦!當你負資產既時候你會比銀行Call Loan!當你負資產,即樓價不抵按揭負債。業主可能被銀行追討差價,大概有兩個情況︰第一,是業主因無力供款被銀行收回物業拍賣(即是「銀主盤」),最後因賣出樓價不抵所欠銀行款項及有關費用,被追討差額。第二,Call Loan,視乎借貸合約簽定內容,個別銀行可能有權因應市況改變,而對承按物業從新估值,若發現樓價不抵當初批核之按揭額,又或者是樓價根本低於負債,則可能要求業主補回該借款差價,以保障銀行借貸風險。 

舉個例說,原按揭借款為樓價500萬七成即350萬,現因樓價下跌了兩成至400萬,以跌了的樓價計七成按揭,400萬只可借280萬,不計算其他可能有關費用及扣除供款已還本金,追討差額最少為原借款350萬減280萬之差。  

即係最後結局係即使賣樓,首期無左,還要欠債。這亦是當年負資產業主要補錢賣樓之由來。 而唔好諗住我有份工,唔怕可以頂住!樓市通常同個經濟同股市一齊插!當年1997之後到2003,好多人無工做或大幅減薪再無力償還貸務,就算佢地想大樓換細樓減輕負擔,都賣唔到好價,未必還到銀行果個Loan!而且當收到Call Loan既時如果補不上那按揭負資產欠款就要自行破產,又或者根本一早就沒錢供樓而斷供,最後也是被銀行申請破產再沒收單位沽出還債,即變銀主盤。

即係做幾多Stress Test 都無用! 

樓市2014 
 而香港係2012~2013年,有大量香港市民入市。包括前幾日既好爸爸訓身買綠悠雅院比仔仔。香港大量專家講樓市睇到唔到樓市有大跌既可能,香港地供應太少,大陸人泥香港買樓等等!而我真係睇唔到香港樓市唔跌既可能性!而依班人正正係將會被銀行CALL既人。

而你唔可以怪人地地產商引你入局,散貨比你。只怪你貪心!人地500萬一個車位,你都去接,只怪你傻!我好多客,走泥搵我,我叫佢唔好買樓,我仲好好多機同佢慢慢分析,每一次都同我講我睇唔到跌既可能,你有無禁叻可以估到,好多專家都講升WO!
 
而我最討厭係香港一班政客,當你大聲高呼打倒地產霸權既時候,要政府推跌個樓價既時候,正正係推香港人去死!但好搞笑當年同樣一班政客,不停評擊政府,講政府整跌個樓價!依家睇反八萬五好唔好咩?同一班人,大大聲,咩都做唔到!

最低工資害死幾多人,由奇夾心階層果班!而碼頭單野,就算比佢地加到人工,最後班人都會失業(依個topic我會下星期出文講)!

香港人醒下啦,唔好再比被distort既事同謬論影響啦!例如大學生申請公屋,仲整個咩聯盟出泥!將一件唔合理既事包裝到合理!講真樓市就算大跌,都無你份!因為你D錢去曬買電話同去旅行到!我永遠見到D有錢客,都係用黑白Mon電話,無人用S3同Iphone! 

香港唔係需要低樓價,唔係需要高樓價,而係需要平穩既樓價! 好好準備今次既財富大轉移。

 

沒有留言:

張貼留言